Onze HLManagers en casemanagers hebben meer dan voldoende kennis en werkervaring op de snijvlakken mens, werk en inkomen, Wet verbetering Poortwachter, WIA,- en Arbowetgeving. Anders dan u gewend bent, realiseren zij dat dit complexe verzuimveld versneld wordt aangepakt. Uw leidinggevenden en HR krijgen een ondersteuning, oplossingen en hebben een kennisklankbord/vraagbaak tot hun beschikking.
Wij maken mogelijk dat er gerichter wordt samengewerkt en dat verantwoordelijken (denk aan Arbodienst, bedrijfsarts, UWV en leidinggevenden) eerder hun rol pakken.
Enkele van uw voordelen zijn:
- Verzuim in uw organisatie daalt van 5,2% naar 2%
- Uw verzuimkosten nemen fors af. Het resultaat is een kostenbesparing van 40% of meer
- Door minder stress en minder kosten, ontstaat er groei voor werknemer(s) en organisatie
- U word een aantrekkelijke werkgever door de fijne werkomgeving
- Uw arbodienst moet actiever aan het werk, u krijgt meer invloed in de verzuimduur en -kosten
- Psychische kwesties worden eerder opgemerkt en effectiever opgelost
- Leidinggevenden krijgen meer input en ondersteuning en worden meer ontzorgd
- Leidinggevenden krijgen ondersteuning en coaching bij lastige (psychisch) verzuimkwesties
- Indien gewenst nemen wij het casemanagement bij verzuim voor u over
Door te kiezen voor onze Lean aanpak werkt u aan de doorontwikkeling van mens en organisatie waardoor medewerkers gemotiveerder zijn en graag voor u willen blijven werken.